Zpět na Referenční projekty

Detail projektu

ID projektu: 163

Název: Implementace RFID do oděvního průmyslu

Anotace: Společnost Adler, jednička mezi německými prodejci módy v segmentu zákazníků starších 45 let, zavádí ve svých obchodech RFID. Cíl: zvýšení provozní efektivity a prodejního potenciálu. Jedním z průkopníků technologie v daném sektoru je Marks & Spencer.

Popis: Na základě dobrých výsledků dlouhodobého pilotního projektu, který probíhal v sedmi prodejnách, si management společnosti Adler od implementace systému pro automatickou identifikaci na bázi RFID slibuje výrazné zlepšení účinnosti logistiky a provozu. Po úspěšném testování řešení provedeném v loňském roce společnost ohlásila zahájení jeho implementace v celém řetězci. Řešení pro identifikaci RFID tagů je postupně integrováno do systému řízeného skladu firmy s cílem efektivnějšího řízení zásob a vylepšení skladových procesů.

Dodavatel: Syspro

Odběratel: Adler

Přínosy:

Rizika:

Rok: 2013

Komunikace:

Opakované použití tagů: 0

Použité čipy:

Použité inlaye:

Použité čtečky:

Použité tagy:

Orientační cena: 0

Rychlost čtení:

Cíl použití: Evidence

Sektor: Obchod

Sektor: Průmysl

Oblast použití: Prodej

Oblast použití: Sklad

Pracovní prostředí: | Jiné (uveďte v popisu)

Materiál: Textil

Provedení: Samolepící

Způsob čtení: Mobilní terminály

Čtecí vzdálenost: Střední [2 - 6 m]

Technologie: UHF (MHz)