Zpět na Referenční projekty

Detail projektu

ID projektu: 265

Název: RFID Facebok like

Anotace: For the teenagers attending the Coca-Cola Village Amusement Park in Israel, the event was probably just a bit of fun. But in the world of social networking and online marketing, the world’s first real-life RFID event tied to Facebook was an event of greater significance.

Popis: The way it worked, according to Adland, is that visitors to the amusement park wore RFID bracelets. This allowed people to log into their Facebook accounts and then ‘like’ various attractions such as the water slides and video games. If the park photographer took their pic, they only had to flash their bracelet in order to be tagged in the photo.

Dodavatel:

Odběratel: 3,amita Soc., D.K.angre marg

Přínosy: Prepojenie virtuálneho a skutočného sveta.

Rizika:

Rok: 0

Komunikace:

Opakované použití tagů: 0

Použité čipy:

Použité inlaye:

Použité čtečky:

Použité tagy:

Orientační cena: 0

Rychlost čtení:

Cíl použití: | Jiné (uveďte v popisu)

Sektor: | Jiné (uveďte v popisu)

Oblast použití: | Jiné (uveďte v popisu)

Pracovní prostředí: Venkovní

Materiál: Člověk

Provedení: | Jiné (uveďte v popisu)

Způsob čtení: Stacionární

Čtecí vzdálenost: Krátká [<2 m]

Technologie: UHF (MHz)